Tuesday, October 31, 2006

دلتنگي براي اهورا مزدا ، كيميا خاتون و فردا هم روز خداست و همة دوستام


آهاي فلاني تا حال شده دلت براي يه نفري تنگ بشه !؟!‌وقتي مي گم يه نفر سريع فكر به اون يه نفر خاص نكن
نه ، نه ، منظورم اون نيست منظورم يه دوسته خوبه !؟!‌يه دوستي كه وقتي تو مدتي كه با هم بودين به يه آف چند روزه رفت احساس كردي كه همه چيز اون حس غريبه دوستي رو نداره !؟!؟ و وقتي كه تو همون مدت برگشت تو يه شب تابستون اوله همه اومد دوستاي كوچيكشو ببينه و ثابت كرد كه مثل مسيح و زرتشت هنوز معناي محبت رو لمس مي كنه !؟!؟! يه دوستي كه يه مدتي رو باهاش زندگي كردي در كنارت بوده و بعد به قاعدة تمام قاعده هاي بازيه دنيا مجبور بوده باشي تا مدتها نبينيش امروز عصر با صداي بارون ياد باران محبت بي دريغش افتادم و دستم به تلفن رفت
يادتونه تو وبلاگه قبليم مخترع موبايل رو لعنت كرده بودم !؟! اينم يكي ديگه از فكراي مقطعيم بود
امروز وقتي دلم هواي يه دوستو كرد يه دوسته خوبو پيش خودم گفتم خدا پدر مادر مخترع موبايل رو بيامرزه
چون وقتي با اون آدم مثبت از پشت اين خطهايي كه هيچ روحي ندارن اما انرژيهاي مثبت و منفي رو جابه جا مي كنن حرف زدم
روح و ذهن و دلم باز شد !؟!؟ مي گي چرا ؟ خوب معلومه وقتي فهميدم به همون اندازه كه من دلم هواي اون دوستو كرده به همون اندازه كه من دوستش داشتم اونم منو دوست داشته و درك متقابلي از عشق و دوستي !؟!؟ در جريان بوده تمامي تمام وجودم شاد شد مخصوصاٌ‌وقتي كه اين دوست ياد خداي پاكي ها اهورمزدا رو در دلم تازه كرد !؟!؟! دلم برات خيلي تنگ شده بود حتماٌ‌يه قرار مي ذاريم مي بينمت !؟!؟
****************************
راستي خاتون دلم براي تو هم تنگ شده آره تو خود تو تو كه يه مدتي ديگه نمي نوشتي !؟!؟!‌و هر شب و هر روز جاي خاليتو توي دنياي وبلاگ نويسها خالي مي ديدم !؟!؟!‌خوشحالم كه هستي ، خوشحالم كه چيز مي نويسي ، خوشحالم هر چند كه نوشته هات اينروزها بوي دل خوش رو نمي ده ، ولي كيمياي عزيز مرد بقال از من پرسيد چند من خربزه مي خواهي من از او پرسيدم دل خوش سيري چند ؟ مي دونم كه هم تو مي دوني هم من كه ما حتي در شاد ترين لحظات زندگيمون هم نگرانيم و اين نگراني يه چيزه طبيعيه !؟! منتها گاهي اوقات نگراني ما براي چيزهايي كه در دست ما نيست !؟‌
براي كودك پرخاشگر امروز نگران نباش ،مطمئنم تا پفك و شكلاتش تموم شه بر مي گرده كه راهي جز آغوش پر مهر تو نداره
خيلي خيلي خيلي خوشحالم كه هستي اينجايي و در كنار ما يا رسول الله كه شما رسول جماعتي هستيد و جماعتي در انتظار شما و انديشه هاي مكتبه شما
****************************
سلام آقا موشه !؟!؟ دوست معترض ، معترض به اينكه براي همه شعر نوشتم جز تو !؟!‌جز تو كه محبتهات در وصف نمي گنجه !؟!؟ دلم براي تو هم تنگ شده اينقدر كه نمي تونم بگم چقدر !؟!‌امروزم باز خواستم شعره تو رو بنويسم كه از نت قطع شدم باشه اشكال نداره در اولين فرصت !؟
***************************
از خودم پرسيده بودين از مامانم از همة زندگيم شكر تا شما ها هستين تا هنوز بوي خوب آدميت در كوچه پس كوچه هاي شهر جاريست ؟!؟ دلخوشم به بودنتان به شما و از همة شما متشكرم
متشكر شهرزاد ، متشكرم شهاب ، متشكرم علي رام ، متشكرم مهسا ، متشكرم مهدي ، متشكرم سوزان ، متشكرم شهلا ، متشكرم ميثم ، متشكرم فروغ ، متشكرم حميد ، متشكرم سولماز ، متشكرم هادي ، متشكرم مهشيد ، متشكر از همتون متشكرم و دلم براي همتون تنگ شده تنگه تنگ ‌

No comments: