Saturday, December 12, 2009

کوتاه کردن مو و تنهایی


زیر دست یک همکار هستم، داره برام موهامو پیتاژ میکنه، از کناره های مو شروع می کنه و همینطوری که که قیچی پیتاژ رو تو سرم می کشه ، میگه نامزد داری، می گم نه، باز قیچی رو محکم میکشه تو موهامو میگه دوست دختر چی داری، می خندم سرم می کنم اونطرف، اینبار قیچی رو خیلی بی ظرافت تو موهام میکشه و کلی از موهامو می کنه ، ولی آروم نشستم روی صندلی باز میگه نگفتی دوست دختر داری، می خندم ، میگم مهمه مگه حالا داشتن یا نداشتنش، میگه نه ولی اگه دوست دختر نداری برای چی موهاتو درست می کنی به پوستت می رسی مرتبی میگم یعنی داشتن دوست دختر یا نامزد رابطه مستقیم با مرتب بودن و به فکر جوونی بودن داره میگه نه ولی خب بی تاثیر هم نیست، می گم نمیدونم چی بگم… اینبار شونه تیغ رو می کشه تو موهامو میکشه ، خیلی دردش بیشتره، میگه خب دوست دختر که نداری، نامزد هم که نداری برای چی اینهمه خودت رو اذیت میکنی که تو این شلوغی با این همه کار نشستی رو صندلی من که کارمم سریع و خوب نیست اونم تو که خودت خیلی این کارها رو خوب بلدی و می دونم از بی حوصلگی زیر دست یکی دیگه نشستی می خندم میگم اولن من که نگفتم دوست دختر دارم یا ندارم، بعدش هم مگه خودم آدم نیستم، تمیزی و مرتب بودن چه ربطی داره به داشتن یا نداشتن یه آدم دیگه، میگه آخه نمیدونی که مهمه، دخترها خوششون میاد دوست پسرشون موها وریشش مرتب باشه اصلن میدونی چیه همه اینا که اینجان نصف بیشترشون همسر قانونی ندارن ولی دوست پسر و دختر دارن فقط بخاطر اونا هم میان می شینن زیر دست من و تو وگرنه بازی و شهرت اینها همه بهانست و اگر به خودشون باشه اصلن نمیان اینهمه زحمت رو تحمل کنن… چیزایی رو بهم میگه که خودمم می دونم اما من برای مرتب بودن تربیت شدم حتی به زمان مرگ و عزاداری باید اصلاح کرده و مرتب و شیک باشم مثله الان که از هر عزاداری عزادار ترم کارم تمام میشه تشکر می کنم موهام رو میشورم و بعد اتو و سشوار و بابلیس به تمام سرم می کشم تو این سرما و تو این لوکیشن براش عجیبه !؟! جالبه خودش از من آلاگارسون تره اما خوب اون دوست دختر داره بعدش یه هو دوباره بهم میگه آخرش هم نگفتی دوست دختر داری یا نداری، حس فضولیش شدید گل کرده ول کن هم نیست می خواد تلخی گفتن تنهایی رو به او هم بگم اما عمرا باز می خندم و میرم سر میز خودم و یه کتاب به دست می گیرم یعنی داستان تمام ، میرم توی فکر که چقدر دوست دختر یا پسر میتونه به بهداشت یه فرد کمک کنه و من واقعا از همین تریبون تشکر میکنم از دوست دخترها و پسران محترم

No comments: