Friday, December 25, 2009

برنده تنهاست



نترس بچه ها اولی که به دنیا میان مظهر پاکین ... این جمله رو بیتا فرهی تو خانه ای روی آب به رضا کیانیان می گه کلی فکر کردم راست می گفت در دوران کودکی هممون مظهر پاکی بودیم


پاک به دنیا اومدیم اما به خدا پاک از دنیا نمی ریم


این یکی رو دیگه مطمئنم


تو دنیایی که تا چشم کار می کنه دیوار و اسارت و در زمانه ای اینچنین پلید و پلشت


همه چیز یاد می گیریم


دروغ ، ریا ، نمایش و فیلم


سکس و اکس و ورق و زرورق


ما هم که چیپس و پفک و اس ام اس


گاهی ام قلیون ، قاطی ام داره


هدیه تهرانی میگه تو همین فیلم : اگه می دونستم کی سرنوشت ما رو می بافه می گفتم ماله من یکی رو کلا بشکافه و به راستی کاش این هم شکافتنی بود


سه روز آف یک روز به لطفه همکاران


و دو روز به لطف امام حسین


کلی برنامه ی کاری دارم از رفت و روب تا شست و شور اتو کشی و ... تا دلت بخواد کار و کار و کار و این کارها یعنی زندگی باید براش برنامه ریزی کرد


باید بهش فکر کرد


بیتا فرهی یه جا دیگه میگه : یه روزه دیگه هیچوقت فکر نمی کردم از روز اینقدر بدم بیاد


اهالیه کوی هنر هم که زکی ...همه به نوعی زکی


شاید چون ضربه می خورند ضربه پذیر و ضربه زن هم می شن


حالا ما چی شدیم خدا عالم است می گن زبونمون عین نیش مار گزندست


بعضی هم تعریف می کنند


از خودشون یاد گرفتیم انداختن و گرفتن با هم


خوب اینم یه جور قانونه زندگیه اینم باید باورش کرد


به هر حال همه ی آدما خوب نیستن


همه هم بد نیستن


دیشب یه کتاب خریدم


برنده تنهاست


آخرین اثر کوییلو گویا راجع به مسائل جشنواره ی کنه


هنوز یه صفحه بیشتر نخوندم اما ... می تونم حدس بزنم چه خبره تو این کتاب ... و باز دلم گرفته است

No comments: