Friday, December 18, 2009

تا یار کرا خواهد و میلش به که باشد


قصه کوته بنده شو در کوي من تا به دل بيني چو موسي روي من
زنده گردي چون مسيح از بوي من عاشقانه چون کني رو سوي من

صفا علی شاه

اینروزها به دنبال معنایی هستم برای ادامه چیزی شبیه به یک زندگی ، و همچنان به این می اندیشم که کسی جز خداوندگار عالم راه و چاه و همدم تنهایی نیست و از این روست که پی ذکر و دعا و اینها می گردم شاید راهی بیابم همان که می گفتند مرید و مراد ... راههای بسیار رفتم از تحصیل در کنار راهبان مسیحی تا مبلغان مذهبی دین مبین اسلام ... و اینروزها دینی دارم دینی ... و خدایی که در این نزدیکی است ... خدایی مهربان و بی غرور و بی تکلف آزاد و رها ...در پی ماهی و راهی ... و در آستانه ماهی عظیم و عزیز و مبارک به دنبال یافتن خودم هستم بیشتر از همیشه و همه وقت ...و می دانم می دانم که خداوندی که در این نزدیکی است خود راهنمای سال و ماه و زندگیست ...باری تا یار کرا خواهد و میلش به که باشد

No comments: